Account manager til projektsalg: Er du drevet af at skabe resultater? Drømmer du om at komme med på en vækstrejse? Og brænder du for at sikre såvel virksomhedens som dine kunders succes? Så er du måske den account manager, Nordic Sense leder efter.

Nordic Sense A/S er blandt de førende virksomheder, når det kommer til udvikling, design og produktion af private-label produkter indenfor personlig pleje til BTB markedet. Virksomheden leverer til en stor del af detail- og pharmabranchen i Danmark og det øvrige Skandinavien, og er på en vækstrejse med ambitionen om at blive den foretrukne leverandør indenfor sit felt på det skandinaviske marked.

Jobbets indhold

Du indgår som account manager i et salgsteam, der arbejder tværfagligt på tværs af alle virksomhedens funktioner. Her vil du skulle bruge en del af din tid på at vedligeholde og servicere eksisterende kunder, men din primære opgave bliver at sætte dit gedigne salgsgen i spil og bidrage til væksten gennem nye kunder og en stærk pipeline.

Blandt dine arbejdsopgaver er

  • at bidrage til væksten gennem etablering og implementering af nye kunder
  • fastholdelse og udvidelse af salget til eksisterende kunder
  • budgetlægning med indsatsplan på bestående kunder
  • pipelinestyring og indsalg til emner, der skal etableres som kunder
  • arbejde med forecast til kunder i samarbejde med indkøbs-, kvalitets- og produktionsorganisationen

Virksomhedens adresse er Mads Clausens Vej 1 i Silkeborg. Da den væsentlige del af din tid bruges på at arbejde med og besøge kunder og kundeemner uden for huset både i Danmark og i det øvrige Skandinavien, starter din arbejdsdag dog som udgangspunkt fra din hjemadresse.

Dine kvalifikationer og kompetencer

Du kommer med erfaring fra projektsalg i tidligere ansættelser og er vant til at arbejde tværgående i større organisationer. Du har solid erfaring med at arbejde med beregninger, med netværk og med langvarige, tillidsbaserede relationer.

Erfaring fra produktionsvirksomhed er en fordel, men det vigtigste er dine stærke salgskompetencer og din tillidsorienterede personlighed – resten kan læres.

Og så er det et krav, at du taler og skriver et godt engelsk, samt at du har erfaring med at anvende Navision.

Du trives med at begå dig i større organisationer. Du navigerer naturligt i tværgående samarbejde og er en stærk holdspiller. Du er udstyret med et stærkt og kreativt købmandskab. For dig er et nej ikke nødvendigvis et nej, for du er vedholdende og robust. Og så er du en god “afslutter” – opgaven er ikke løst, før processen er fulgt helt til dørs.

Vilkår for jobbet

Som Nordic Sense’s account manager får du

  • løn og bonus efter kvalifikationer
  • pensionsordning 
  • sundhedsforsikring
  • bil til rådighed
  • 37 timers arbejdsuge med gode muligheder for at tilrettelægge din arbejdstid fleksibelt
  • plads til udvikling af dig selv i takt med, at du bliver en væsentlig spiller i udviklingen af virksomheden

Derfor er jobbet det rigtige for dig

Du bliver en del af en ambitiøs organisation, der er drevet af udviklingsiver og nysgerrighed. Men også af en kultur, hvor humor, energi og en fri men respektfuld tone hersker. Nordic Sense er en relativt flad organisation, hvor det går stærkt, og hvor der ikke er langt fra ide til beslutning og handling. Fordi virksomheden har alle funktioner inhouse, har du gode muligheder for at omsætte kreative ideer til virkelighed. Det betyder også, at dit personlige impact på virksomhedens udvikling til enhver tid vil være synligt og mærkbart. Du vil fra dag ét blive mødt med udfordringer og med muligheder for at styrke og endda udbygge dine kompetencer.

Ansøgning og ansøgningsfrist

Vi holder løbende samtaler, og afslutter processen, når den rigtige account manager kandidat er fundet. Så send hurtigst muligt din ansøgning samt CV til claus@aalbaekruggaard.dk, så vil vi glæde os til at læse dem.

Har du spørgsmål til jobbet?

Ring gerne til Claus Ruggaard – 222 555 62 – mail: claus@aalbaekruggaard.dk